پارالمپیک ۲۰۲۴| ذکریا: داوران در فینال اشتباه کردند/ الجزایر اگر این سمت جدول بود به فینال نمی‌رسید

19:21 - 15 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۱۶۷۰
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
پارالمپیک ۲۰۲۴| ذکریا: داوران در فینال اشتباه کردند/ الجزایر اگر این سمت جدول بود به فینال نمی‌رسید
مربی تیم ملی پاراجودو گفت: بنی طبا در فینال هم با اخطار جلو بود و چند فن خوب هم زد، اما به نظر من داوران اشتباه کردند.

خبرگزاری میزان - محسن ذکریا پس از نایب قهرمانی میثم بنی‌طبا در پارالمپیک پاریس، اظهار داشت: میثم امروز در مسابقات صبح واقعاً عالی مبارزه کرد. او دو حریف سرسخت که هیچوقت دوست نداشت با آن‌ها مبارزه کند را بُرد. یکی رنکینگ یک دنیا بود و حریف چینی هم عنوان دار جهان بود و قبلاً هم میثم را برده بود. بنی‌طبا در واقع جاده صاف کن شد تا الجزایر طلا بگیرد. واقعاً الجزایر اگر این سمت جدول بود به فینال نمی‌رسید. 

وی افزود: بنی طبا در فینال هم با اخطار جلو بود و چند فن خوب هم زد، اما به نظر من داوران اشتباه کردند. بازبینی هم انجام شد، اما دقت نکردند چرا که بنی طبا مجری فن بود و نباید امتیاز به حریف می‌دادند. 

مربی تیم ملی جودو، تصریح کرد: بد زمانی هم این اتفاق افتاد. ۴۸ ثانیه مانده به پایان داشتیم و جا برای جبران واقعاً کم بود. حریف الجزایری تاکنون با بنی طبا روبرو نشده بود و واقعاً قهرمانی او خارج از تصور بود. باخت میثم واقعاً یک اتفاق بود و برخلاف تصورات رقم خورد.

وی درباره احتمال خداحافظی بنی طبا از میادین گفت: این تصمیم شخصی اوست. شاید چند روز بگذرد و او تصمیم به ادامه کار بگیرد. دوست داشتیم با مدال طلا دل مردم را خوشحال کنیم، اما نشد. امیدوارم مردم راضی باشند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *